neděle 3. srpna 2014

Z července do srpna


Po té, co jsem vyprala hory špinavého oblečení z dovolené, vyžehlila ho a znovu zabalila do kufru, jsme v sestavě já, Kubík a Barunka vyrazili do Sedlčan - tam bydlí babička s dědečkem, tak aby si nás také trochu užili ☺☺☺
Taťku jsme nechali doma, musel do práce ☺☺☺

  • koupali jsme se (děda a děti - snažila jsem se je vyfotit při skákání ze stavidla - nohy mají hezké a na vodě jsou pak hezká kola ☺)
  •  
  • cpali jsme se zmrzlinou (všichni, včetně mého malého synovce Venouška, kterého jsme také navštívili)
  •  
  • jeli jsme na pizzu (snědli jsme jí tolik, že jsem to raději ani nefotila ☺)
  •  
  • a abychom tu pizzu nějak kompenzovali, udělali jsme si pěší túru přes Červený Hrádek (bohužel není běžně veřejnosti přístupný) do nedaleké Kosovy Hory, odkud jsme se potom vrátili vlakem
  •  
Takže, zatímco taťka pracoval, mi jsme si užívali další kus prázdnin a ty se nám mezitím přehouply do druhé půle :-((( nějak nám to moc utíká.










Přeji Vám hezkou druhou polovinu prázdnin ♥♥♥


Žádné komentáře:

Okomentovat