neděle 26. června 2016

Lavender ...

... miluji levanduli a miluji film "Dobrý ročník" - v originále, ale s titulky, protože moje angličtina není nic moc :-) 
Kdo zná, jistě si vybaví scénu, kdy objevují, ráno se probouzející, na okně štírky a odněkud z kuchyně se ozývá .. lavender, lavender ...

Letos už se na zahrádce začala hezky rozrůstat a já tak mám v úmyslu ještě nějaké rostlinky přidat ... voní božsky :-)


Včera jsme v tom vedru strávili celý den více méně čištěním bazénu a válením se v něm. Dneska bylo ale tak akorát na práci na zahrádce a tak jsem plela a předělával schůdky a dosypávala mulč a ... samozřejmě, k "velké" manželově radosti vymýšlela, kam ještě co zasadíme :-)


Čas vyšel i na zmrzlinu, tentokráte jsme si udělali jahodovou :-) Bohužel, s foťákem jsem přišla pozdě :-) Tak alespoň recept :-)

400 - 500 g jahod
3 lžíce citronové šťávy
200 ml smetany
50 ml mléka
cukr nevážím, dávám podle chuti :-)

Ponorným mixérem rozmixuji jahody s citrónovou šťávou a cukrem, přidám smetanu a mléko a ještě promixnu. Podle chuti přidám cukr a zase mixuji :-)

Pak už za mě hodinku pracuje výrobník zmrzliny, ale pokud ho nemáte, dejte do vyšší nádobky, která se Vám vejde do mrazáku a každou hodinku po dobu 10 - 12 hodin promixujte. Rozmixujete ve zmrzlině se tvořící krystaly a zmrzlina je hezky nadýchaná :-)


Přeji dobrou chuť a krásné letní dny :-)
A hurááá ... nezadržitelně se blíží prázdniny ... děti už se nemůžou dočkat a já taky :-)

Vaše Ivana


Žádné komentáře:

Okomentovat