sobota 12. července 2014

Sloni a puntíky, aneb "koumpounofobií" určitě netrpím





Jedna moje kamarádka opravdu nemá ráda knoflíky. Dokonce jsem zjistila, že tahle fóbie má i svůj název - koumpounofobie. 
Já je naopak ráda mám. Můžete se s nimi setkat v mém obchůdku na Fleru.


Původně jsem je měla doma v krabičce, to bylo jenom pro mojí potřebu (čepička pro Barunku, originální přáníčko, ....) a nebo když přišly kamarádky, že třeba potřebují oživit kabelku a nebo udělat novou brož a něco jí chybí. 
Pak jsem začala háčkovat čepic víc a byla i větší spotřeba knoflíků a tak jsem si z toho udělala milé zaměstnání. 
Knoflíky, jsme měli doma všude:-)))
Loni se mi podařilo sehnat několik starých šuplíků, co v nich v dílnách měli šrouby a matičky a imbusy a další "chlapské" drobnosti. S manželem jsme je očistili vapkou, já je natřela a ... už jich je zase málo :-)))


 Nakupování knoflíků mě prostě baví ♥♥♥

 

Žádné komentáře:

Okomentovat