neděle 8. února 2015

Taška


Kubík byl dnes pozván na oslavu narozenin ke spolužákům - dvojčatům ze třídy. Dárek jsme s maminkou domluvily, přáníčko jsem měla připravené, jenom jsme zapomněla koupit tašku na dárečky :-(( 
Hezké tašky si ale schovávám - bohužel mezi nimi zrovna nebyla žádná s klučičím motivem a ani v potřebné velikosti. Ale našla jsem černou. Hodila se k přáníčku a tak jsem na ni bílým permanentním fixem namalovala balónky s provázky, dole je "svázala" stužkou, kterou jsme přilepila tavnou pistolí.
Ladilo to dohromady a myslím, že to nakonec bylo i docela povedené (náhodou jsem namalovala balónků devět a Kubík si všimnul a upozornil mě, že kluci slaví 9-té narozeniny).

Takže Luky a Maty - přejeme ještě jednou moc štěstí a Kubík děkuje, přišel z oslavy nadšený :-)))









Mějte krásné dny :-)))





Žádné komentáře:

Okomentovat