pondělí 24. listopadu 2014

Neděle ... opět pracovní ♥♥♥

Háčkuji a háčkuji a přitom občas vytvořím něco jiného (třeba dnes čelenku na zakázku :-), ale pak zase háčkuji ☺☺☺


Bohužel nestíhám ani fotit a počasí tomu také dvakrát nepřeje :-((

Pokud ale chcete vidět některé čepičky a nákrčníky a přáníčka a filcové ozdobičky a další drobnosti, ráda Vás tento víkend uvítám opět hned na dvou místech. Tedy já budu jenom na jednom ☺.






V kavárně Alibi v Praze - Dejvicích mi pomůžou Lea a Bára - holky moc, moc, moc děkuji ♥. Vřele doporučuji, protože děvčata mají překrásnou keramiku. Lea dělá nádherné šperky a Bára krásné hrnečky a mističky a obě úžasné andělíčky. V Alibi ode mě uvidíte háčkované nákrčníky, vánoční přáníčka a filcové ozdobičky.


Druhá akce, na které budu i já, je také v neděli a je v Tuchoměřicích, kam mě kamarádka pozvala na jejich Vánoční jarmark a já zde budu mít premiéru. S sebou přivezu háčkované čepičky, nákrčníky, ozdobičky a pokud stihnu, tak také přáníčka ☺.



Mějte se moc hezky a užívejte předvánoční čas ♥♥♥


Žádné komentáře:

Okomentovat